Renault Trafic

E-Tech T29 L2H1 GB 52 KwH Comfort - DEMO, Trekhaak, Betimmering Laadruimte
  • Bedrijfswagen
  • 2 zitplaatsen rechtsvoor
  • Achteruitrijcamera
  • Airbag passagier
  • Airco
  • Apple Carplay/Android Auto
  • Bandenspanningscontrolesysteem
Bouwjaar 2024
Kilometerstand 500 km
Brandstof Elektrisch
Transmissie Automaat
Specificaties
Kenteken
NL
V-19-DTB
CarrosserieGesloten bestelwagen
Bouwjaar2024
KleurBlanc Glacier OV369 (licht wit)
BrandstofElektrisch
EnergielabelOnbekend
TransmissieAutomaat
BekledingStof
Aantal deuren5
BTW/Marge regelingBTW is aftrekbaar
Gewicht1848 Kg
Opties
2 zitplaatsen rechtsvoor
Achteruitrijcamera
Airbag passagier
Airco
Apple Carplay/Android Auto
Bandenspanningscontrolesysteem
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Bumpers in carrosseriekleur
Cruise control
Dodehoek detector
Keyless entry
LED koplampen
Inruilwaarde berekenen
Garanties
100% onderhouden

Veelgestelde vragen over elektrisch rijden

Loopt de batterij terug als de auto niet wordt gebruikt?

Op dagelijkse basis loopt de batterij slechts nihil terug. Een elektrische auto moet echt een aantal weken lang stilstaan, wil je dit opmerken.

Hoe presteert de batterij?

Bij een lage temperatuur merk je dat de batterij minder goed de lading vasthoudt dan bij een milde temperatuur. Bij zeer lage temperaturen kost het meer tijd om de batterij op te laden, kan de actieradius van een volle batterij afnemen en kan het energieverbruik toenemen door het gebruik van de verwarming.

Wat houdt de actieradius van een elektrische auto in?

De actieradius geeft aan hoeveel kilometer je kunt rijden op een volledig opgeladen accu. Dit aantal wordt gemeten in de WLTP-test.

In de praktijk blijkt dat de actieradius ook sterk afhankelijk is van andere factoren. Dit zijn de leeftijd van de accu, de hoeveelheid bagage, de snelheid, de verkeersomstandigheden, het soort banden en het weer.

Kortom, de WLTP geeft een indicatie maar staar je hier niet blind op.

Wat is WLTP?

De afkorting WLTP staat voor Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Dit is de test die elektrische auto’s verplicht moeten afleggen. Aan de hand van de WLTP wordt een indicatie gegeven van de actieradius van een elektrische auto.

Is onderhoud aan een elektrische auto anders dan onderhoud aan een auto met verbrandingsmotor?

Over het algemeen zijn elektrische auto’s eenvoudiger en betaalbaarder om te onderhouden. Auto’s met een verbrandingsmotor hebben bijvoorbeeld regelmatig olieverversingen nodig. Elektromotoren hebben geen smering nodig. Dit geldt tot op zekere hoogte ook voor de de remblokken, de remschijven en de remtrommels. Deze gaan bij elektrische auto’s veel langer mee.