Onze werkplaatsen blijven geopend!

In onze werkplaatsen blijven onze vakkundige monteurs voor je klaarstaan, ook in deze bijzondere tijd. Wij doen er binnen Munsterhuis alles aan om jouw bezoek zo veilig mogelijk te laten verlopen. Wij volgen doorlopend de berichtgeving van de overheid, het RIVM en indien nodig de adviezen van artsen of de GGD om een zo veilig mogelijke (werk)omgeving na te streven. Wil je een afspraak maken in één van onze werkplaatsen? Neem dan contact op via onderstaande contactmogelijkheden.

Veelgestelde vragen & antwoorden

Mijn auto heeft onderhoud nodig / heeft schade / moet gerepareerd worden. Kan ik bij jullie terecht?

Je bent van harte welkom bij Munsterhuis voor onderhoud en reparatie van je Renault. Klanten die hoesten, verkouden of grieperig zijn, verzoeken wij wel om eerst contact op te nemen om de verschillende mogelijkheden te bespreken.

Wij vragen je in ieder geval om:

  • alles wat aan de sleutel(kaart) hangt te verwijderen.
  • de sleutel(kaart) te ontsmetten met de daarvoor beschikbare reinigingsdoekjes voordat je de sleutel(kaart) achterlaat op de balie.

Wij voorzien je auto van een stuur-, pook-, en stoelbeschermer. Na onderhoud/schadeherstel en/of reparatie wordt je auto ontdaan van alle beschermingsmaterialen en desinfecteren wij de sleutel en de gebieden die vaak aangeraakt worden.

Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?

Ja. Alle vervangend vervoer auto’s worden na gebruik gedesinfecteerd, met speciale aandacht voor stuur, deurgrepen, schakelpook en touchscreen en andere aanraakgebieden.

Ik heb een afspraak voor onderhoud / schadereparatie aan mijn auto staan, maar ik wil / kan nu niet naar de werkplaats toe gaan.

Als je een afspraak hebt gemaakt voor onderhoud of (schade)reparatie ben je gewoon welkom. Graag denken wij hierin met je mee. De situatie is al vervelend genoeg. Munsterhuis biedt daarom tijdelijk diverse mogelijkheden aan, zoals haal- en wegbreng service, het afgeven van de sleutel of andere alternatieven. De mogelijkheden kunnen echter per vestiging verschillen. Indien je dan ook niet naar de werkplaats toe wilt/kunt gaan, neem dan contact met ons op via telefoon, e-mail of social media om de verschillende mogelijkheden te bespreken. In alle andere gevallen verplaatsten wij de afspraak vanzelfsprekend graag naar een andere datum.

Ik heb interesse in een nieuwe / gebruikte auto, maar ik wil / kan niet naar de showroom gaan. Zijn er andere mogelijkheden?

Interesse in een nieuwe Renault, maar niet in de gelegenheid om langs te komen? Wij helpen je graag verder via verschillende kanalen. Neem contact op via telefoon of e-mail om de mogelijkheden te bespreken.

Ik heb een nieuwe auto besteld, maar wordt deze nog afgeleverd?

Jazeker. Wij nemen contact met je op om de verschillende mogelijkheden voor aflevering te bespreken. 

Is de Renault Route Service nog bereikbaar?

Ja, Renault Route Service is bereikbaar (0800-0303) en komt gewoon ter plaatse indien nodig. Uiteraard worden ook door deze medewerkers de RIVM richtlijnen gerespecteerd.

Staat je vraag er niet tussen?

CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.