Renault introduceert de Trafic E-Tech Electric

Body

Renault introduceert de Trafic E-Tech Electric, de eerste volledig elektrische versie van de absolute bestseller! Net als bij  andere elektrische bedrijfswagens in het gamma zijn er geen compromissen gesloten. De Trafic E-Tech Electric biedt hetzelfde niveau van bruikbaarheid en veelzijdigheid.

Renault Trafic Electric - Munsterhuis

Renault Trafic Electric

De Renault Trafic E-Tech electric levert dezelfde kwaliteiten als het model waarop deze is gebaseerd. Met meer dan 2,2 miljoen verkochte exemplaren in meer dan 50 landen wereldwijd sinds 1980 is het zelfs de op twee na meest verkochte lichte bedrijfswagen in Europa.

 Een groot laadvermogen, een hoge  modulariteit en een breed scala aan varianten maken de Renault Trafic E-Tech Electric tot de ideale bedrijfswagen. Daarnaast heeft hij  nieuwe veiligheidsvoorzieningen, een modern multimediasysteem en een uitgebreid aanbod aandrijflijnen.

Renault Trafic Electric - Munsterhuis

Renault Trafic Electric

Gebleven zijn ook de vele opbergmogelijkheden en een lengte die onovertroffen is in zijn klasse, evenals de mogelijkheden om de Renault Trafic E-Tech electric naar eigen wens aan te passen:

  • Hij is 5,08 m of 5,48 m lang en 1,967 m of 2,498 m hoog.
  • Het laadvolume (in bestelwagenuitvoering) varieert van 5,8 m3 tot 8,9 m3.
  • Beschikbaar als platform cabine.
  • De laadlengte kan oplopen tot 4,15 m (op de verlengde L2-versie met het slimme doorlaadluik).
  • Hij wordt geleverd met een 90 kW (120 pk) elektromotor met een trekvermogen van 750 kg en kan tot 1,1 ton vervoeren.
  • De 52 kW-batterij heeft een bereik van 240 km1 WLTP
  • Om de batterij op te laden biedt de Trafic E-Tech electric keuze uit 3 soorten boordladers:
    • 1-fase 7,4 kW AC-boordlader, geschikt voor uiteenlopende laadpunten
    • 22 kW DC-lader voor snelladen bij openbare laadpunten
    • Een optionele 50 kW DC-boordlader voor snelladen langs snelwegen

Niks missen van de nieuwe Renault Trafic Electric?

Naam
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.